Těšínské slezsko

Oldřichovice - Komorní Lhotka - Třinec

Cyklotrasa dlouhá 28 km Vás provede přes Beskydské vrcholy nad obcí Řeka bez větších stoupání. Tato část okruhu povede po lesních cestách. Po sjezdu do Komorní Lhotky se asfaltovými cyklostezkami dostanete zpět do výchozího bodu.

Ze začátku budete šetřit nohy a vyjedete si lanovou dráhou z Oldřichovic pod vrchol Javorový. Vydáte se po cyklotrase č. 6201 k turistické chatě Javorový. Na rozcestníku se dáte po modře značené turistické trase k vrcholu Javorový. Poté budete sjíždět přes Šindelnou až k sedlu Šindelná. Následuje stoupání pod vrchol Ropice po cyklotrase č. 6083. Pokračujete Pod Velký Lipový a přes Příslop na rozcestí Ropička.

Pokračujete dál po č. 6083 směrem na Godulu k hotelu Ondráš. Odtud sjedete do Komorní Lhotky. Projedete přes centrum obce a odbočíte vpravo na cyklotrasu č. 46 vedoucí směrem na Smilovice a Guty. Za evangelickým kostelem v Gutech odbočíte vlevo a pokračujete po trase č. 56 pod Beskydskými vrcholy zpět do výchozího bodu, Oldřichovic.